Monday, October 17, 2005

Ora adevărului.

Chişinău. Cascadă. 1955.
S-a întămplat aşa, că în anul 1955, am rămas în Chişinău, în luna septembrie şi am urmat şcoala nr 34. Cu toţii locuiam în comuna Boiucani, o suburbie a Chişinăului. Imi amintesc cum odată după terminarea orelor, nu m-am intors acasă că de obicei, şi m-am dus în parcul oraşului, la Cascadă, care era alături de Lacul comsomol; m-am plimbat pe acolo, mi-am cumpărat o îngheţată şi m-am asezat pe o bancă să privesc lumea care trece. În acel moment, mi-am simtit propria persoană şi am simtit căt eram de separat de ceilalţi. Am simtit că sunt singur şi că am o viaţă intreagă înaintea mea, şi că odată voi deveni adult şi că vor fi multe şi diverite întămplări în viitarea-mi viaţă şi poate unele foarte grele.


Sunt eu în Chişinău în anul 1955.

No comments: